Jumaat, 26 Jun 2009

Tuck

td time lunch...aku lunchkan diri dengan mak aku.
ade r lauk ikan jenahak...
menjadi isu antara aku ngn mak aku.
aku saja usik dia...

aku: ma tlg r cubitkan ikan tu...nk rasa.

mak aku: eh eh budak ni,..xreti cubit ikan ke???

aku: TAK....(nada yakin)

mak aku: dan Ming-Ming juga.....(sambil gelak2 kt aku...)


mulanya aku xphm...
apebende la mak aku ni...haha
rupanya...
terkena lah aku...

TAK=TUCK

si kura kura dalam cite wonderpets....

damn!!

tgklah wonderpets untuk kepastian.

7 ulasan:

Unknown berkata...

ahaha..
cmelnye mak ko.
suke....=D

enon berkata...

seyes mak ko comel..
cm membe2 je..
ngeee~

Unknown berkata...

haha..
ak sukun...
cam budak2ssss....

tikusmando berkata...

tgk anak die r kan...

fauzanajohari berkata...

hahaha..mmg genetik la ak rse family ko nie..
sume lawak2..hohoho

...sarah n... berkata...

aku cuba bayangkan kalau kalau ayah kau juga menonton wonderpets.

tikusmando berkata...

jgnlah kau bygkannya.

dunia sudah hampir kiamat jika itu terjadi.