Sabtu, 5 Disember 2009

mahu tilik mimpi anda?

aku- encik, saya ada masalah yg berkait dengan rentetan suatu peristiwa, boleh encik bantu saya?

encik- ya, boleh saya tahu apa peristiwa itu?

aku- sudah tentu. begini, baru baru ini saya ada menjumpai rakan yg telah lama saya kehilangan contactnya...

encik- teruskan...

aku- memangla, takkan sampai sini saja cerita saya kot? ok, oleh kerana saya terlalu teruja..perkara ini telah dibawa bawa ke dalam mimpi saya.

encik- apakah mimpi anda itu?

aku- saya tidak dapat ingat seketing seketing apa yg berlaku, akan tetapi rakan saya itu ada membawa watak di dalam mimpi tersebut.

encik- oh begitu, watak apakah yg dibawanya? ibu mertua atau kakak ipar?

aku- encik kalau saya kata bodoh karang marah. dia interframe saja dalam mimpi saya.

encik- lupa saya, lelaki ke perempuan rakan anda itu?

aku- semestinya gadis encik!

encik- selaku pakar mentafsir mimpi dwibahasa terhebat di nusantara, mimpi ini mudah ditafsir. janganlah anda khuatir kerana sebenarnya mimpi itu mendatangkan maksud yg baek...

aku- ia kah encik??? apakah kami mempunyai jodoh yg seperti penjodoh bilangan?

encik- hmm...barangkali.

aku- tapi, sebaik saja saya bangkit dari tidur, saya dapati tangan kanan saya terseliuh....apakah petanda itu encik?

encik- hah? ini bahaya...! ini menunjukkan bahawa dia mempunyai perasaan yg sangat sangat mendalam pada anda...

aku- betulkah encik???? jikalau begitu apa harus saya lakukan?

encik- tidur dan cuba bercinta dengannya dalam mimpi.

__________________



bagus bukan jika semuanya mimpi boleh selesaikan?










7 ulasan:

cikmemy berkata...

ha.pi tdo cepat.leh tulis part 2 lak kang..haa

Abe Long berkata...

ko mimpi basah ke?
hahahahaha

BajuKurung berkata...

bru gua nk tnye.. seb baik abe dh take over.. haha..

NH berkata...

bercinta dlm mimpi??
ahaha..
sape wey?
hehe

Shoot Vengeance berkata...

sapekah gadis itu? adakah nurul syuhada?

tikusmando berkata...

nanti la bila bila aku mimpi basah aku post kat blog ye.

nurul syuhada si rockers sejati!

part 2 mana ada...

usop berkata...

da mandi ka blom??