Rabu, 9 Disember 2009

legakah aku?

lega. ternyata aku tarik nafas lega.

tatkala hati kian gundah gulana...keajaiban telah berlaku.

fuh, tarik nafas lega kerna aku tarapapa.

memang cukup cukup nafas je,

optimis. positif. syukur.

hahahahahahaha...walaupun aku jawab periksa macam seorang pelajar sains yg ambil sastera.

namun ternyata keputusan tidak sesampah mana yg aku gambarkan.

_____________________


sentap.

aku tak suka la macam ni.

aku dah sengih sengih itik dah ni

mampukah mimpi diatas membuatkan aku tersenyum manja pada sepuluh haribulan kelak?

diharapkan doa kalian mujarab semujarab jamu mak dara.



*aku tak berani nak tafsir mimpi ni. tolong jangan tafsir apa apa.



8 ulasan:

fauzanajohari berkata...

gudluck!! XD
doakan ak ny result ok jgk~
*wink*

cikmemy berkata...

relax~
insyaallah ok kalau da berusaha...
kalau x ok pon, redha je la..

she-G berkata...

dah jawab dah kan exam tu...tawakal jer la...hehehe...wat u give u get back...chewaahhh

BajuKurung berkata...

cm kne smpuk pun ade gak..

usop berkata...

persetan kan sume itu!!
rock the world jom!!!

TIKUSMANDO berkata...

segala berkaitan result exam aku dah letak dalam peti ais rumah aku.

sekarang masa untuk batu kan dunia!

...sarah n... berkata...

uih... pegi ke? kate haritu x!

TIKUSMANDO berkata...

tu r pasal.

pergi secara tulisan je...(nk sedapkan hati)