Sabtu, 28 November 2009

JALANG

dah lama tak sebut perkataan ni.

lagi lagi ayat ni, "dasar perempuan JALANG..!!"

ayat ayat kebiasaan yg terpacul keluar daripada mulut mulut lelaki lelaki yg konon kononnya kelihatan marah semarah marahnya pada perempuan yg dipuja puja namun akhirnya perempuan itu menjalangkan dirinya.

fuh, kau orang tak kan jumpa ayat ni dalam kamus punya. aku sendiri tak paham.

ni bukan cerita kedai kopi, ini cerita siang tadi.


merayap di ibu kota...ibu kota perak. walaupun tak adalah sekota mana pun.

pekena mamak dulu, pehhh. memang cekik darah sial mamak nih

walaupun aku tak berdarah masa tuh, ntah camana dia boleh cekik jugak.

aku dah pasang azam nak banned mamak nih, tunggu tahun baru je....baru mujarab azam aku.


lepas isi perut, berlegar legarlah aku di JJ

niat di hati nak tengok ninja assassin...ass?tapi mengapa JALANG yg menjadi pilihan?

adalah sebab sebab yg hampir hampir dapat dielakkan, namun tak berjaya.


kau orang kalau tak tengok cerita ni, memang rugi kecil...

memang best....!! memang ninja assassin lagi best.


pertama kali aku duduk sebelah perempuan yg agak jalang nafsu makannya di dalam panggung.

boleh hentam big apple sebelah aku, bukan nak hulur.



pergi ke pawagam menonton jalang,
jalang itu bukan nama orang,
salam aidiladha aku ucapkan,
sorila aku tak reti berpantun pantunan.










5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jalang...best ker cite tuh???? aku rase ninja assasin tu lg best....oh no..tak sabar nak tengok......tp...no money la....huhuhuhuhu

cikmemy berkata...

jalang 2 camne tah????

BajuKurung berkata...

mcm gampang je cter tu.. bazir duit gua RM10.. xde kualiti lgsung.. Gedik buat2.. pling xleh blah style ppuan jalang tu berckp, asl lidah dia mcm gampang?? hakhak..

Unknown berkata...

weh nape nape weh...sedap kutuk pelakon tu

tikusmando berkata...

BK dah membongkar segala kejalangan yg ada dlm cherita itu.