Jumaat, 17 Julai 2009

saya suka seluar sukan saya

semua org ada seluar sukan masing masing
begitu juga saya.

tapi bezanya dgn org laen
saya hnya bawak SEHELAI saja seluar sukan
yakni seluar trekshut.
maaf selama ni saya lgsung xpnh tahu cara nk eja cmne
tau sebut je.

apabila tiba saat dimana seluar saya perlukan saya...
maaf,dimana saya yg memerlukan seluar saya itu td
saya sedikit kecewa.



mahukah anda memakai seluar yg anggaran koyaknya sejengkal??
saya langsung tdk peduli...




tetapi hakikatnya
koyakan itu bertempat di celah kangkang
ya saya tahu kawasan itu sgt strategik sama sekali.



hal ini menyebabkan
saya berfikir 2 ke 3 malahan 4 kali
untuk bersikap tidak peduli.







3 ulasan:

...sarah n... berkata...

treksuit rasanya.

Zatiesiska Abdul Rahman berkata...

ya rabbi (tu je mampu aku komen haha)

sharamli berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.