Isnin, 20 Julai 2009

terseksa.

ok hari ni aku dh buat keputusan dh
aku nk bgtaw jugak
yg sebenarnya
dh lama jugak la aku menghidap penyakit nih.
ada la dlm hampir sebulan.lama jugak.
sejak aku kene
hidup aku sedikit terseksa.


aku harap suma jgnla terkejut.
aku rasa....


dh xlama dah...............

................
................


xlama dah.

insyaAllah xlama..
xlama lg aku akn sembuh.
hendaknya


minta kalian mendoakan agr
sakit blkg aku ni pulih


umur br mencecah 20 tapi terasa
sudah menjangkau usia 70an

kalau aku dh ada cucu dh lama mereka jd tukang urut aku.

perit.
badan dh condong 25darjah ke sebelah kiri dh
menahan sakit.


baju ada la selonggok lagi xsmpt nk basuh
sbb aku xsuka basuh mesin
yela,org nk basuh baju kn.
bukan basuh mesin.


aku xsuka nk cerita tp...
stokin pn pnjm member punya.
(sbb aku pun ada sepasang je)


nk g PPUM byk plak prosedurnya nnti
nk g klinik duit pn xda.

malam malam tido gerak bdn sikit aku dh terjaga.
sakit.


terseksa x aku?


kalau ada yg nk menderma bolehla hubungi aku.

2 ulasan:

Zatiesiska Abdul Rahman berkata...

serious ke skt blakang ko? isk isk isk sian doh

tikusmando berkata...

serius juga.

seserius orgnya.