Selasa, 1 September 2009

melampau

hari ini aku sudah tidak tahan lagi dengan keterlampauan penghawa dingin di fakulti aku.
bukan sekadar ia mendinginkan suasana, malah ramai yg sudah beku.
jadi ingin aku ketengahkan disini,
sebagai saorang pelajar yg terpelajar...
suasana dingin yg saing saing kutub utara amatlah tidak sesuai
kerana ianya mampu menjadikan otak anda beku...
mari kita lihat kesinambungannya seperti di bawah:



suasana sejuk terlampau---> badan sejuk---> darah mengalir perlahan ke organ organ penting---> otak beku---> fikiran tak keruan dan tidak waras---> ilmu masuk dan keluar sesuka hati---> fikiran melayang----> 1 hapa pun tak dapat.



oleh yang demikian,
aku dah mendiskusikan akan hal ini bersama beberapa rakan
kami sepakat membawa berkat
bukan mahu menghentikan operasi penghawa dingin itu,
tetapi..mahu membuat unggun api di dalam kelas.
bayangkan betapa selesanya badan apabila dapat dipanaskan....





tidak ada lagi kes kes keluar kelas untuk ke tandas
dan memanaskan diri menggunakan hand dryer.

2 ulasan:

FdausAmad berkata...

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.

GBHIJAB berkata...

betul2.....ape kata kalau ko bakar je lecture hall ko...lagi PANASSSSS