Khamis, 15 Oktober 2009

ini entri selepas aku mengambil praktikal hematologi yg memualkan dan menyepoilkan mood serta menggangu gugat emosi aku sebagai seorang lelaki ini.

dikala tali temali gitar berdesing membunyikan suatu expresi.
dikala hembusan mulut mampu menghalau nyamuk.
dikala rambut mencanak kesana kemari tidak terurus.
dikala talipon bimbit diam sunyi tanpa ada mesej mesej ingatan.
dikala nota nota berselerakan tanpa ada pembacaan berlaku.
dikala pedal moto dipulas mengikut naluri kelajuan.

meracau.

serabut.

gila separuh hari.

tekanan.


tapi kenapa orang ini tak pernah sedar?

nampak sangat dia tak pernah ambil peduli dengan hidup dia sekarang.

bodoh.


dalam serabai tapi luar, mantain gumbira ja?

hoi hoi.,

akukah ini?

tapi.....ada aku kesah?


sapa sapa nak bagi kesedaran kat aku,

ini email aku ---> zaeck_huha@yahoo.com.my


Tiada ulasan: