Isnin, 19 April 2010

Cing.


Cing selalu lepak rumah ni. bagus. sekurang kurangnya dia tidak seperti kucing kucing yg lain yg berpeleseran di malam hari.


berbekalkan warna kulit yg menarik dan bersih, Cing tidak membazirkan usia remajanya dengan perbuatan perbuatan lagha seperti mencuri ikan di dapur (dapur memang tiada ikan), kadang kadang tu adela jugak ketulan ayam yg dibawa lari.


dia ni memang seekor (kata ganti nama untuk haiwan) yg cergas. cuma otak je kurang cerdas.



sekarang ni tiap tiap malam dia lepak dengan kitorang. tidur pun nak tempat yg bes bes je. yg bagusnya, dia ni jinak, tak gigit orang, tak berbisa, dan boleh kejut orang pagi pagi.


mungkin dia mahu merasa menjadi bujang yg tinggal di rumah yg berlagak kot.




tunggu la cukup bulan ni, kalau dia taknak bayar sewa, aku sunatkan dia. aku peduli apa.




1 ulasan:

she-G berkata...

haaa...elok..nnti leh kurangkan kes buang2 anak...die antara penyebab kn???