Ahad, 4 April 2010

persediaan yg teratur.


sekarang aku bizi. dah tak ada masa nak main fesbuk. pagi aku ulangkaji pelajaran, malam pula buat kerja kerji yg bertimbun.


sekarang hidup aku berdamping dengan perpustakaan dan pustakawan je. jalan pun dah tak toleh orang, buku sahaja di tangan. bila berlanggar dengan orang, terus kata "maaf saya sedang setadi." dan terus belah.



tidur pula pukul 4.37 pagi setiap hari. minum neskefe dan nesvita supaya tak mengantuk. setadi tak ingat dunia tapi akhirat ingat sikit sikit.



gila. peperiksaan dah tak lama lagi, apa yg pasti, aku kena lakukan yg terbaik. sambil sambil bawak motor, minda aku tak henti henti membuat latih tubi secara sendiri. fokus.



lihat bagaimana aku menghadapi situasi hujung sem dengan berkesan dan nekad. teratur bukan?




________________



alangkah indah dunia jika aku begitu. tapi lagi indah jika aku terus begini.



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

membencikan ayat kau! hauahauahauahauahua

Unknown berkata...

wah..sgt perpustakawanan entry ini