Khamis, 29 Julai 2010

gila gila remaja yg waras.



sekarang ni statistik kemalangan makin naik mendadak di dalam kawasan kampus UiTM Puncak Alam ni. ura ura mengatakan (bukan kura-kura), bahawa kemungkinan akan ade spit trep dan had laju yg ditetapkan mungkin tidak boleh melebihi 60 kilometriko.



gila selow.



itu hari selamba je aku beduk seratus sepuluh dalam kampus. sorila Farid SMJ, kau mesti ingat yg kau dah jadi pembonceng paling berhemah. aku faham, kita sama sama belum kawin lagi walaupun kau dah ada awek.



aku kalau sorang sorang, beraninya sikit, kalau berdua, berani dalam tahap kewarasan tinggi.

hahaha. (gelak setan).






bila difikirkan balik, peh jalan bengkang bengkok naik turun bukit dalam kampus tu, boleh pulak dibeduk sampai seratus sepuluh. memang gila.





lepasni, aku tak buat dah. tapi kalau cecah seratus empat puluh pun macam bes juga kan?





3 ulasan:

Alilarocha berkata...

bahaya z...bwk moto dgn cermat ..aku syg membe aku

she-G berkata...

igtlah ibu ande di kampung....

TIKUS MANDO berkata...

ali, daku terharu!


ingatlah orang tersayang. betul tu!