Jumaat, 17 September 2010

duit raya, ke?



agak agak la, aku muda lagi kot. apa hal kau nak mintak duit raya kat aku? ada jugak rupanya manusia yg berani berani nak mintak duit raya kat aku. ni yg malas bila taim raya ni, susah betul. dah la poket kering merayau sana sini.



menyesal betul aku tak setenbai kayu besbol tadi. baru nampak gengsterisma sikit.



tapi, walaupun aku belum bekerja lagi, apetah lagi mempunyai anak bini mahupun cucu, ingat aku ni tak mampu ke nak beri duit raya? tula, pandang orang jangan guna bulu hidung.



kalau nak, mintak la baik baik, datang rumah aku ke, rumah sewa aku ke, kan musim raya ni. cakap je depan depan. salam aku elok elok, cium tangan. sapa nak marah kan?




ini tak, sibuk nak letak kertas tanpa posmen dekat cermin kereta tu. ada tulis MBI pulak tu.





2 ulasan:

Ella27 berkata...

Kena saman ke..?

Nasib serupa.. padahal banyak lagi kereta tak pasang kupon. hurh.

TIKUS MANDO berkata...

itula pasal. tak apalah, sekali sekala sedekah.