Ahad, 24 Oktober 2010

fren riques.



buka buka fesbuk, cek notifikesyen, tengok tengok ada 2 fren riques.



kelik.



salah satunya, Naimah bt Durulaman.



perlu berhati hati selepas ni, bila ada puan puan di luar sana yg sudah berani menjadikan anak sendiri sebagai rakan rakan sefesbuk dengannya.




cek status sendiri masa tu,



"oh final setat selasa ni rupanya. patutla aku rilek".




status status macam ni memang boleh mengundang bahaya. lepasni, status status yg keluar akan ditapis sepenuhnya oleh lembaga penapisan status.



lepastu tak banyak cakap, terus pergi ke dinding Puan Naimah,



"macam kenal..."



ada berani ke nak buat macam ni ha? ha? saja nak uji respon dan tahap berdikari ibu sendiri yg menggunakan fesbuk tanpa bantuan anaknya. kalau bantahan tu memang banyak.




tak apa, paling penting, harap harap dia tak perasan link belog ni dekat profail fesbuk tu. naya oi naya!

7 ulasan:

cik 18 berkata...

kalo xde lembaga penapisan, aku boleh bagi penapis kopi kat umah aku nehhh..haha

TIKUS MANDO berkata...

kalau takda penapis kopi, kopikir la sendiri.

ellabellabelle berkata...

teknologi harus dikongsi bersama. hahaha

cik enon lalalaa berkata...

semart ahh mak kau..
pasni mmg kne hati hati..
tak boleh nak manja2 gedik2 dah..
hahaha..gud luck final weh!

MEDO (Bukan Nama Sebenar) berkata...

haha. bahaya tu. kene buat2 baik

OrenLimau berkata...

hahaha...
bagus makcik!syabas!bangga!

good luck final weh~

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

~weeeee~~~~~~~~
:'D