Sabtu, 31 Disember 2011

Makhluk Perosak 2011.

Dalam banyak-banyak perkara 2011, ada satu perkara yg aku paling benci. Aku membenci disaat aku boleh ter-approve seorang lelaki tetapi menyalahgunakan status fesbuknya.



comei laa bju angry bird!
Tp ak xkn bli..
Hehex
bapak aah!
Heart attack ak dgr dax neh perform!
Ke laut!
nex year dew concert FT Island kt m'sia!!
Waaaa..
mlm2 neh bes lau merayap!
Hehex
eeeei..
Dew gak owg mkn lidah lembu ek!
yesss!
Ro0m8 gtaw dpt bilik aras 1..
Psneh xyah la nk daki tngge tuh.
Hehex
epal susu+nsi paprik 4 dinner..
Jom mam!
sedg wt list AZAM tok taon dpn..
Semangat kowt!
5 kotak brg nk bwe alik kolej.
Cam byk jew!
Aaaishh
cuty sem mau abes sudeh!
Uwaaa,kne bgon awal psneh.
Xske3..
 
 
Senang cerita, makhluk perosak macam ni aku ingat nak sembur dengan saki-baki ridsek yg aku ada. Tolong, tolong tunjukkan aku cara untuk memblok orang begini, supaya tahun baru nanti kehidupan aku lebih aman sempurna.
 
 
 
 
 
 
 

4 ulasan:

mahfudz berkata...

remove jew....merekew-merekwe tue.....hahahahah...ewwwww...memang perlukan ridsek....h_h

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

ayat2 dia xtahan tu...kihkihkih~~~

Tanpa Nama berkata...

"5 kotak brg nk bwe alik kolej.
Cam byk jew!
Aaaishh"


anda yakin dia lelaki?

tikusmando berkata...

mahfuzah, aku dah ridsekkan dah.


awep, eleh. macam tak biase je.


Anon, aku yakin. muktamad. tiada talian hayat.