Khamis, 11 Jun 2009

kaka' ke real

ok.
cukup..!
kaka' yg ke real madrid tp nape aku yg dihujani wartawan?
aku bukan agent kaka',juga bukan adeknye..
walau wajah sdikit iras.

antara soalan2 yg membasahi aku.(sebab dihujani kn..)

-weh kaka' hijrah ke real madrid.betul ke?
-habis r milan.kaka' dah blah.lingkup r
-pasni ko sokong real r ye??
-kaka g Man U ar..(yg ni mmg aku xleh trime!)
-weh jom g tgk harimau lwn Man  U...(out of syllibus)


jgn risau wartawan.
AC Milan ttp kelab aku!
Maldini bersara,Ancelotti g chelsea....
apa aku peduli????
nantikan kemunculan AC Milan yg baru..
tp..
bukan di pawagam yg behampiran


merah itu keberanian.
hitam itu keunggulan.
merah hitam itu AC MILAN!!!

3 ulasan:

aida shaharanee berkata...

AC Mizal

...sarah n... berkata...

haha. aida kipas-susah-mati AC mizal kottt

tikusmando berkata...

lah...ptt la

kantoi aida....