Jumaat, 10 Julai 2009

kehidupan baru

masa aku mula sampai sini (kolej aku)
dh kne dh dgn akak yg jga kaunter pndftrn
ceh...gaya dia mcm knl je aku
pdhl..xpnh tgur pn sblm ni
sbuk kata aku ni

-rambut baru
-moto baru
-helmet baru
-beg baru
-tikus

xpela...yg penting ak slmt smpai dpd ipoh.
2 jam lebih gk
dicampur dgn minyak yg hampir habis
hingga memaksa aku keluar dpd hiway untuk mencari pam minyak bhmpiran
dan sesat di dataran merdeka beberapa kali.
cis...2sem duk kl pn sesat lg....
signboard yg slh,..bkn aku.


kt kolej ni ade kehadiran dak BM ngn SC
pehh...mmg xmcm fakulti sains kesihatan dh
yg dikenali dgn dak2 skema (aku xtermasuk)
malah...
skrg dh jadi mcm.....
entahlah........xtaw nk ckp cmne
yg pasti bkn mcm2 aznil.


aku xda duit.
mane pergi??
aku rasa aku dh buat bekalan dh untk duk kt umh
camana leh habis gk ha..?
pelik...
ni mesti ade org yg taw no akaun aku nih...
xsalah lg...
ptt r lesap!
dan...

org tu adlh aku.


2 ulasan:

sharamli berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
tikusmando berkata...

okeh kalau mcm tu kalau ada peraduan apa2

kau bg la no akaun kau kt dorg

kita tgk,

duit kau hilang ke x...