Jumaat, 3 Julai 2009

salon

dh nak balik uitm
rambut dh menggerbang...lebat.
malas nk perang dgn pokgard.
kepututsannye gunting r..


nekad.
sblm gunting nk luruskan dulu
g r salon behampiran
wow...1st timer masuk salon dan menjadi pelanggan
siap bawak contoh lg...
saya nk rambut mcm mamat dlm magazine nih!
semangat...


3 jam...
lame sial....letih aku tunggu.
paling ngeri bile dorg iron rambut aku
dh r akak sorg tuh amatur..
mak aihhhhhh
hangit kulit pale aku...
pedih kot...


waah..
mmg bez!
aku dh membuat persiapan rapi
untuk menjadi bhn ketawa org...
sbb...
sbb rambut i sgt luruuuusss gitu.....
i rase kan..
i dah mcm nyah...ah haaaaw!!!


menyimpang sama sekali dgn ape yg aku mahukan..
yeah...
shitty head.


p/s: gambar tidak disertakan disini demi menjaga maruah penulis.

2 ulasan:

Unknown berkata...

nak gambor...!!
sampel2~~
hee

Zatiesiska Abdul Rahman berkata...

teknik rebondingkah? xla cume gune shampoo :D