Khamis, 3 September 2009

apa ada dengan hon?

agak agak kau orang,
kau orang bengkek tak bila dengar bunyi hon yg kadarnya melebihi 2 marhalah harakatnya.
memang macam haram!
tapi, itulah hakikatnya pengguna jalan raya di kota ini
semuanya addicted nak tekan hon
pasal apa?
sebab
mereka rasa mereka hebat, mereka rasa mereka saja yg ada hon, mereka rasa bunyi hon mereka semerdu suara imran ajmain, dan mereka rasa apa yg mereka rasa.


tapi aku pedulik hapa dengan apa yg mereka rasa?
sama seperti mereka pedulikan apa yg telinga aku rasa.


lepas ni mmg aku nak usulkan kat kerajaan
supaya mengehadkan kadar penekanan hon,
sama juga seperti had had laju, ada kadarnya...



tekan bunyi hon tidak melebihi catatan masa yg diambil usain bolt dlm 100meter.
(baru mereka tahu)

5 ulasan:

BajuKurung berkata...

gua x stju.. cz gua suke hon.. huhu..

zatiesiska abdul rahman berkata...

usain? apakah?

she-G berkata...

kalau ikut taim blajo dulu,lec akte ler...diver yang sheshuka ati tekan hon dan dengan cara yang melampau ptt ditampau tuh..ade sedkit masalah kejiwaan...wahahaha...

TIKUSMANDO berkata...

kurangkan kadar pengehonan anda baju kurung.


masih tidak kenal siapa usain bolt?org dah merdeka lah..


kalau tingkap kereta mereka terbuka dan tangan aku panjang,dh lama meleleh pipi mereka kena tampar.

fauzanajohari berkata...

hahaha..naaa...
tu baru kat kl beb..
xbole nak lawan kat egypt lg..
xde kete pun depa dok hon jgk ko taw x..
hahahaha....gile btol..
mcm da obses ngan hon..
n ak plak..kalo ad kete kat blkg...
slagi die x hon..
slagi tue ak x beranjak..
hohohoho..:P