Jumaat, 18 September 2009

balik raya (ipoh seru.)

aku terpaksa membatalkan pelan aku untuk pulang ke ipoh pada pagi hari, disebabkan tidur yg aku alami tidak mencukupi.
telah aku beritahu pidut(member konvoi) bahawa aku inginkan matahari tengahari menyapa kami ketika pulang.
(pancing je ni, padahal nak qada tidur.)


hampir hampir tiba di ipoh, aku terpaksa menongkah arus hujan yg sayup sayup lebatnya.
disitu, berjasalah baju hujan aku yg selama ini menjadi penyeri di raga motor itu sekian lama.


macam macam perkara ketika di hiway, dan yg aku ingat aku sempat racing dengan awek myvi hitam. hahah..sapa menang?
lebih kurang 1 marhalah aku tinggalkan dia. (berlagak.)


paling tak puas hati, tiba tiba ada basikal potong aku..
lahanat!
aku tengok meter, time tuh tengah cucuk 120 kot..
hebat betul, ni yg tecabar gila nih.
tetap tak puas hati, walaupun aku sedari yg basikal itu berada diatas sebuah proton wira.

3 ulasan:

she-G berkata...

ingat kan nak sembang kencang gak...dah dah la ade sowang yang sembang kencang gitu...hahaha

Shoot Vengeance berkata...

xkn la da racing2 bru pasan basikal tu ats wira kot. ak da dkat nk t'pengaruh da.. basikal mende la leh potong moto neh. isk3

zatiesiska abdul rahman berkata...

astaga atas wira rpenye cis

erk 1 marhalah? 45km la kan..jalan jem cane die nak potong ko