Rabu, 16 September 2009

selamatharirayamaapzahirbatin

jika anda perasan, tajuk diatas merupakan ayat ayat common yg sering digunakan para melayuan ketika menyambut ketibaan hari raya. kalau perasan la, kalau tak,diam.

jadi.
memandangkan hari lebaran bakal jua berkunjung tiba dalam masa terdekat ini,
aku juga mahu membuat ucapan ucapan hari raya kepada kalian.
tetapi aku tidak mahu menggunakan ayat ayat comon seperti yg tertera di tajuk tadi.

so, selamat menunaikan hari raya kepada semua. maaf dan ampun jika zahirku ada mencipta salah. tiba tiba, batinku juga menjerit minta dimaafkan.


(lain bukan?)


oh ya, kepada mereka mereka yg telahpun mencuba mesej aku dan bertanya kabar
dengan tujuan untuk mengorat baucer domino pizza aku....
jangan risau.
akan aku kenang kau orang di hari raya nanti



(aku tak kata nak belanja ye.)



Tiada ulasan: