Rabu, 21 Oktober 2009

hidung bedarah dan semut?

semalam hidung aku berdarah.

mana tak nya, naik naik tingkat atas,
tenampak perempuan yg seksis.
dia punya seksis, hui.....kalah si inul gerudi.

baju tali warna pink, seluar pendek tight.
tengah buang sampah.
nampak aku.....dia tenang, aku pun tenang.


aku berundur beberapa digit tapak..
dia masih tenang.


ni aku bajet mata aku ni, makin tepejam la jawabnye nanti.


tak apa.
rezeki aku kot.


paling tak boleh belah, semut semut kat sini...
macam cilakak!
buang sekor daripada dekstop laptop, muncul sekor.
besarang kot kat laptop aku ni?
nak kena format jawabnye laptop aku ni...
tak pun nak kena simbah air kot.



tapikan,
semut semut tu membawa mesej tersirat.
apekah dia nak suruh aku jadi rajin macam dia?


* oh ya, hari hari aku menanti penuh sabar, bilekah semut nak jadi malas macam aku.







5 ulasan:

she-G berkata...

reverse psiko ngko mmg de first la..hahaha

TIKUSMANDO berkata...

reverse psiko itu apakah?

she-G berkata...

owh itu...sejenis keta baru yang tak leh ke depan...asek ngundur jer :P

TIKUSMANDO berkata...

aku pasti beli kereta tuh!!!

~~NuR~~ berkata...

haha..ko tggu jagung rebus b'buah ke??