Khamis, 22 Oktober 2009

hari ini dalam sejarah.

ya.
aku membuat catatan sejarah sebagai seorang aku.
durhakah aku?

tanpa disedari oleh sesiapa mahupun aku.

ketika test tadi, aku telah berlaku salah.
aku meniru?
atau aku keliru?

salah.

kesilapan yg memang aku tak dapat nak maafkan diri.
aku tak pernah buat kesilapan yg macam ni.serius..!

lalai.
terleka.
alpa.
memalukan.

apa jadi kalau kalau mak ayah aku tahu akan hal ini?

oh berat nih, sangat berat.


sebelum menjawab test, segala jenis doa dah baca dah.
tahlil je tak sempat buat.

tapi....



nama: Zikril Hakim bin Ruslu

biadab kan aku?

(apa susah sangat ke nak tulis nama bapak sendiri dengan betul?)




2 ulasan:

she-G berkata...

hahahaha....kosentrate nak jawab solan punya hal kot

SITI NAJIHAH berkata...

haha, sedey bapak ko tau ko beralih arah.
hahahha...