Isnin, 26 Oktober 2009

papadom.

itu hari aku ada tengok ini cerita di GSC midvalley.
boleh tahan kelepet gak cerita ni..
oh ya, sekali lagi aku lupa yg kerusi wayang tak boleh diadjustkan pada mode baring.
sendiri tanggunglah bila kepala teleng ke depan.(seat tiga dari hadapan)


cerita ini standed la, cerita Adflin Shauki kot.
gelak gelak naturalistik punyalah!
tambah lagi kau tengok Harun Salih Bachik, serius mirip Edward Cullen dalam twillight.
kalau masih tak kenal sapa itu Adflin Shauki dan Harun Salih Bachik,
carilah alamat rumah mereka, pergilah beraya.
bawak bawak besilaturrahim sikit.


aku terganggu gila bila tengok cerita ni, dengan kelibat seorang minah ni.
aduhh.
malas aku nak cerita la, mesti kau orang tak percaya punya.
daripada awal sampai habis, dia asyik usha aku...
dia tak tau ke aku rimas?
fuh.
kurang selesa betul aku masa tu.



kalian,
boleh tak tolong pesan kat Scha Al-Yahya supaya belakon tu betul betul,
jangan asyik nak curi curi maen mata dengan aku?



*oh keterlupaan lagi, kenapa mesti Que Haidar nak tiru Harry Potter?




2 ulasan:

~enon89~ berkata...

hakhak..
scha main mate ngn ko?
kunun kunun jela kan..
taley blah..

Tanpa Nama berkata...

scha tu ak punye weh..nk mkn penampau ak..