Selasa, 3 November 2009

mental retardation.

sini bukan tempat nak mencarut.
nak mencarut jugak?carila tempat laen.

palat!

ops..maafkan aku.
ianya terjadi tanpa disengajakan...
aku bukannya niat nak mencarut...aku tak suka carut-carutan nih.
bersih beb.
tapi, memang cilaka.
ops.maaf sekali lagi...



aku sangat hargai akak indon yg amik order kat kedai makan akak Suzy kacamata hitam (nama khas) nun dibawah sana.
aku sangat hargai makcik makcik pembersih yg membersihkan sampah sarip tiap tiap pagi hingga berebut lif dengan pelajar yg sibuk mahu ke kelas.

turut aku hargai, pakgard makgard yg bersusah payah memantau tahap disiplin pelajar tanpa menghiraukan letih lesu.

tidak lupa juga, makcik Bedah (nama khas juga) yg senantiasa menyediakan lauk pauk yg sedap dan berpatutan diiringi cekodok yg pastinya menggiurkan.(aku ketagih cekodok sekarang,harap maklum.)

aku hargai kau orang semua.

kau orang semua memang best!
betul.......iklas.


tau kenapa kau orang semua best?



sebab kau orang tak payah duduk dalam dewan peperiksaan sambil menggenggam pen, menggaru kepala, mulut ternganga, pensel habis dakwat, kalkulator ada tapi pengiraan tak tau nak buat, meja senteng, lenguh pinggang dan belikat, dan pura pura menjawab bila pengawas peperiksaan lalu sebelah.


semua ini macam barua.tahu tak?


7 ulasan:

BajuKurung berkata...

lu take over la kje pakgad lak.. suh pakgad replace lu.. haaa..

she-G berkata...

pensel ape leh abes dakwat weh?skrg lead leh bertrnsform jadik cecair ek?

she-G berkata...

blajo cam tu la...sabo2.dah keje kam lagik la sakit ati...dah la nak nunggu abes nyer lambat amat..study untuk ilmu...(chewah...ajar org kunun)

BajuKurung berkata...

she-G : pndai advise ek?? wahhhhhhhhhhhhhhh

TIKUSMANDO berkata...

segala teladan akan aku ambik jadi pengalaman.

tq otai otai!

abe long berkata...

ahaha...
senang je tikusmando, ko tulis je kat ketas jawapan tu..
017-9988989 call sy tuk hadiah penghargaan..
jasa baek tuan/puan di hargai.sekian

pastu trus blah dr dewan pekse..
sah dpt A nye

deqieza berkata...

huhu