Jumaat, 6 November 2009

rahasia besar!






minyak hitam MOTUL 3100 gold 4GT yg aku telah experimentasikan selama ini bukanlah menjadi topik feveret untuk hari ini.

agak kurang hajar disitu jika aku membicarakan tentang minyak hitam motorsilkal sedangkan gambar diatas adalah gambar cekodok.


cekodok merupakan sejenis kuih yang berbasickan pisang.
pisang apa? nanti aku rujuk mak aku.

yg pasti, dia rendam dulu cekodok dalam segelen minyak. RON berapa, aku tak pasti.



aku nak bongkar kerja jahat makcik yg jual cekodok pisang bergeraikan gerai makcik Bedah.



aku dah syak, ini bukan ilmu hitam siam punya...mahupun kerja pawang pawang tak bertauliah.
juga bukan perbuatan mereka yg bergelar bomoh, tok dukun, mak bidan atau pawanchik.






cilaka, dia tauk dadah dalam setiap biji cekodok yg aku beli!!!


9 ulasan:

~~NuR~~ berkata...

sejak ble ko t'jngkit ngan aku ni???

meera^da cute..*_* berkata...

aku juga rindu nak makan cekodok...

TIKUSMANDO berkata...

aku mengidam.

parah la sapa jadi bini aku...

abe long berkata...

ang jd penagih cekodok la pas ni..sah nye
bak sini sket

zatiesiska abdul rahman berkata...

dadah?

Jari Di Bibir berkata...

mcm mcm ye kamu zack. huhu.

sot berkata...

dadah?
benar?

TIKUSMANDO berkata...

ketagihan!

she-G berkata...

iyer ke?tp tgk pom macam sedap jer cngkodok tu..nape lau buat sndiri tak gitu ek?pisang ape tu..
p/s/;jgn kata pisang emas di bawa belayar