Rabu, 11 November 2009

pertimbangan yg tak waras.

siapa yg tak sayang bini oiii.........

ok, aku tukar sikit sahaja.

siapa yg tak sayang laptop oii...


ni jelah pusaka bernilai mewah yg aku ada disamping awek merah.

ya...aku dan mr laptop baik baik saja.tak pernah gaduh.
kalau gaduh pun, mesti aku je yg dapat pukul dia, tp dia diam saja.takut la tu nak balas...
aku tahu.

tp masih belum pernah terjadi kes kes begitu la.


sekarang ni aku tengah berkira kira nak overhaul laptop nih.
kalau boleh, tiap tiap minggu!



internet orait, perfom.

virus, heh jangan harap la dapat menembusi sistem immune laptop aku.

tapinya...,

kenapa mesti aku tak dapat nak maen game Pro Evolution Soccer 2009 dan 2010!

aku dh tak ada sapa sapa lg dalam dunia melainkan game itu...(sapa sapa disini merujuk kepada mana mana game yg lain)


di samping itu, setelah mengharungi minggu minggu yg memerlukan kesabaran dan kesusilaan yg tinggi...
heboh pula tentang perkabaran misi ke genting yg kian genting.


berita buruk ini...,seorang demi seorang telah menarik diri daripada menjoin aktiviti mendaki tanah tinggi genting.

sampaikan aku terpaksa memainkan watak sebagai seorang romeo yg romantis bersuara seksi untuk memujuk mereka mereka yg telah berkira kira tidak sudi.


doakan segalanya selamat.

doakan aku dapat menaiki roller kostar dengan berlagaknya....ala...roller kostar je pun.
heh...sedangkan KLCC pun ada orang curi curi panjat sampai atas
ini pulak roller kostar?
sikit pun tak gentar.......cuma lutut goyang sikit je.






1 ulasan: