Isnin, 16 November 2009

sungai Gabai


baham sate kajang lepas mandi.




tokoh sate tengah tengok kami bergambar.



tak cukup sate banyak ini.


nafsu membuak buak.

air tu terjun sendiri.




apasal ada dua ni?



lambang kegagahan.





sejuk mana pun kutahan jua.



tengah testing selipar wanita bertumit tebal.



pertukaran selipar.



ninja sesat.



panorama.



sebelum mandi.



selepas mandi.belum,belum mandi lagi.



ambil feel.




bersajak.


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko ckp tumit aku tebal???? acik lu.... cet!

she-G berkata...

woh...trase nak makan sate hj samurila pulak...
air terjun sendiri tu kat mane?cam pernah tgk..hmm...hala nak g ape name tmpt tu...
p/s:tes power ke nak tuntut ilmu ape duk dalam air tuh

she-G berkata...

owh...air terjun sg gabai..sonot2...tp ramai laki...tak suka...payah nak manda2

~~NuR~~ berkata...

tidak!!!! nmpknye ko dh jejak kaki dlu kt sg gabai.. walopn aku dh lme dh rncg nk gie sne...n akhirnya xjd.. waaa!!! jeleznyer..

TIKUSMANDO berkata...

bukan tumit kau yg tebal,tapi tumit selipar kau itu.jgn buruk sangka ye.


sg gabai terbaek lah...dihiasi warming down sate hj samuri.


sapa suruh kau tak nak ikut aku jejak kaki ke sana.haha

Shoot Vengeance berkata...

sronok!

Tanpa Nama berkata...

aku berprasangka.. gahaghaghahgaha..... bukankah aku selalo dikaitkan dgn tebal.... huhuhuhuh