Khamis, 19 November 2009

siapa yg tak puas hati dengan siapa?

persoalan ni seringkali timbul tenggelam di dalam pemikiran aku. jawapannya hingga hari ni masih samar samar. siapa yg tak puas hati dengan siapa??

aku benci, benci, pada dirimu.....aku sudah tidak percaya padamu lagi....(ala ala dangdut)
mungkin kalau orang yg kemaruk bercinta, boleh gunakan ayat tersebut.

tapi, bagi kes aku...ianya sukar diungkapkan.

aku cuba cari dimana silap aku, apa salah aku buat...kenapa mesti engkau bertindak melulu begitu?

mengapa tak puas hati seringkali timbul antara kita?

mengapa?





aku memang cukup rimas kalau ini terjadi.

petang tadi, buat hal lagi...haihh cilaka betul. pantang nampak orang senang.


kasik la peluang aku nk ronda ronda sama awek merah aku...tak payah la jeles jeles sampai nak kejar kejar.

sebenarnya anjing ni tak puas hati dengan aku atau aku yg membuat dia tak puas hati?

setahu aku, tidak pernah sekali kali aku merpekotak katikkan anjing anjing jalanan...masa kecik kecik dulu pernah la kot.


tuan dia pun satu, maen lepas je anjing merata rata...

hampir hampir terjadi peristiwa anjing putih diterajang menggunakan kaki kiri dihadapan mata kepala tuannya sendiri petang tadi.....


sedarlah sikit, kau tu anjing, tak kan nampak awek aku yg warna merah pun kau nak kejar?

kang aku tukar jantina kau jadi lembu, mau ka?






4 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

biasalah kan hidup ada aja yang kita tak puas hati....

she-G berkata...

ade dalam cite ape ek...kata anjing ni mmg suka kejar org nek motor merah...sbb die kira posmen..die kira penyakit genetik le..try nek motor len lak...lau kena kejar gak..hmmm...kita piki cara len lak..hahaha

nazrien berkata...

lembu bukan jantina

zatiesiska abdul rahman berkata...

kalo jadi lembu leh la wat korban :D