Jumaat, 12 Mac 2010

natijah, bukan khatijah.


natijah daripada kad atm aku yg ditelan oleh mesin atm yg kelaparan, maka dengan ini, aku telah merekrut hutang hutang di sekeliling tubuh badan.


1. duit kasperskai internet sekuriti 2010 berjumlah RM100 perlu di bank in kan ke akaun Amer Medo.


2. duit minyak kereta Mata yg dipegang oleh aku, akan tetapi telah diselewengkan dahulu kerana keterdesakan hidup, berjumlah RM15.


3. duit futsal di Shah Alam jam 1-3 pagi berjumlah RM7.30 yg didahulukan oleh Razak.


4. duit pinjaman secara loan daripada Faridun untuk survive di Mc D sebanyak RM30++


5. duit makan yg dibayarkan oleh Hasif ketika melepak di kedai makan selepas bermain futsal, berjumlah RM5.70


6. duit Daus RM4 berpunca daripada makan tengah hari di gerai Chegu selepas sembahyang jumaat.


7. duit duit yg bakal dipinjam dari sesiapa pun memandangkan timbulnya idea idea mahu ke sanwei lagun dikala hujung minggu ini.




kepada bank yg berkenaan, kalau dah bukak bank tu, reti reti la buat kerja.


cibai apa hari hari asyik offline??


aku pun reti jugak online sehari hari. orang bank tak terasa nak bukak fesbuk dan ym ke?


2 ulasan:

BajuKurung berkata...

haha.. gua simpati. mybe lu kne bawak buku akaun ke hulu ke hilir. ahaks.

mate berkata...

atm yg lapar...