Isnin, 3 Mei 2010

jom makan goreng pisang.


tadi petang aku ajak awek aku keluar makan goreng pisang, tapi dia taknak. aku pun tak faham, selama aku kenal dia, dia tak pernah pulak merajuk sampaikan aku ajak makan goreng pisang pun dia taknak. parah gak kalau macam ni.




jadi aku pun lepak jela kat umah, tengok tivi. oh kena pulak hari ni hari isnin. nasib baik la tak jadi keluar makan goreng pisang, ada cerita adamaya kot.




tivi pulak tak berapa nak klier, kena ejas ejas sikit wayar erial kat belakang tuh.



ok cun. gambar dah cun, memang khusyuk aku tengok cerita ni.




lepastu fon aku bedering, ada mesej dalam kotak.




"best tak i belakon tadi?"



aku pun reply



"amani, u memang hebat lah. caya sama lu!"




________





-macam mana aku boleh lupa yg dia nak tengok hasil lakonan dia, tak patut betul aku ajak dia keluar makan goreng pisang tadi.



5 ulasan:

abe long berkata...

eh...aweq ko blakon ke?

nazreenhashim berkata...

ahahaha.
amani ek?

TIKUSMANDO berkata...

amani cakap jangan kecoh kecoh kan sangat hubungan aku dan dia. tu yg aku senyap ni.

she-G berkata...

erkk....amani???tak dikira 'pencinta budak2' ke nanti??atau name bes nyer..pedofil..erkkk...

TIKUSMANDO berkata...

ye, pedophilia. demi amani, tak kira!