Ahad, 27 Jun 2010

bual bicara bersama Opah.


tadi masa makan malam sama sama dengan opah, aku sempat mengajukan soalan soalan Melodi kepada opah aku.


"opah taknak kawin kawin ke?"


"buat apa? buat malu je."


"ala bukannya salah disisi agama pun."


"memang la, tapi dah tua tua. ada ke orang nak?"


"kalau ada?"


"sapa? bagitau sapa?"


"kot kot ada lelaki umo 30 lebih nak, bagaimana?"


"tadak pasai la. kalau artis, lainla...."


"opah taknak jadi artis ke? masuk AF ke?"





lepastu opah aku suruh tambah kuah sardin, aku malas.




"pemalas betul budak ni. pemalas sampai ke tahi."


"ai ade ke pemalas sampai ke tahi?"


"sampai ke kentut takpe lagi."




baru aku tau malas pun ada kategori.




3 ulasan:

Alilarocha berkata...

mcm ni ang sembang ngn opah ang? haha

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

opah ko pon ko buli ek z....memg cucu yg baikkk~~~

[ o k e d ] berkata...

dah lama aku tak jenguk blog kau. heh, aku rindu nenek aku.