Rabu, 14 Julai 2010

Lesen memandu Malaysia.


bangun sahaja dari tidur pagi ini, aku terus mencapai dompet lalu mengeluarkan lesen. entah dari mana datang ilham untuk menjenguk lesen pun aku tak pasti. walaupun masih dibuai kesan sampingan ubat batuk Bena Expectorant yg diteguk malam tadi, aku masih gagah untuk membuka dompet dan mengeluarkan lesen.




yg pasti hari ini bertarikh 14/07/2010. apa yg aku dapati, lesen aku mempunyai tempoh 11/05/2009 - 10/05/2010.



masa ni lah aku rindukan pejabat pos di ipoh. disini, pejabat pos dua marhalah!



mujur aku sudah boleh bernafas kerana gaji sudah masuk. cuma sekarang, perlu tunggu itu tiga huruf untuk memasukkan biasiswa.



oh hampir terlupa, hari ini aku berpeluang bergelumang dengan tahi tahi di makmal. kadang kala perlu bersyukur juga bila hidung banyak cecair. ia sangat bermakna!




1 ulasan:

she-G berkata...

:) time gini baru nak syukur slema kan..kalo tak mmg asek kena jela cndol smulajadi tu