Ahad, 8 Ogos 2010

unik?


aku pelik betul. kenapa budak dua orang ni kuat gila mengarut. ada orang kata mereka ni unik?
sebelum tu, aku nak mintak maaf pada Razak Ajak sebab budak dua orang tu dah memanipulasi nama dia.

yg ni aku curik daripada fesbuk.

nah, korang nilai la sendiri.



Farid Smj mari menambah tekanan maplei di dinihari.

Thursday at 2:43am · ·
    • Zikril Hakim pegi tak ajak.
      Thursday at 4:01am · ·
    • Farid Smj td kan pegi dgn razak ajak..
      Thursday at 4:06am ·
    • Zikril Hakim razak ajak pun tak ajak.
      Thursday at 4:07am · ·
    • Farid Smj lain kali ak ajak razak ajak agar ajak ko.
      Thursday at 4:09am · · 1 person
    • Zikril Hakim kalau razak ajak taknak ajak aku gak, boleh ko pujuk razak ajak supaya ajak aku?
      Thursday at 4:15am · · 1 person ·
    • Farid Smj razak ajak pasti akan ajak ko bila ak ajak dia dan aku terlupa ajak ko sbb ko bkn zikril ajak.
      Thursday at 4:16am · · 2 people
    • Zikril Hakim takpelah. lepasni tak payah ajak la. banyak sangat ajak pun susah juga.
      Thursday at 4:20am · ·
    • Farid Smj agak2 je la ajak..
      Thursday at 4:21am ·
    • Zikril Hakim ko jgn suruh razak ajak, ajak ajak ayam pulak.
      Thursday at 4:22am · · 1 person ·
    • Farid Smj salah..

      agak agak razak ajak ajak kita ajak ajak ayam tak?
      Thursday at 4:25am · · 1 person
    • Zikril Hakim ajak ajak ayam ajak razak ajak tak?
      Thursday at 4:26am · · 1 person ·
    • Farid Smj kita sruh ayam ajak razak ajak ajak ajak ayam jelah.
      Thursday at 4:27am · · 1 person
    • Zikril Hakim ayam ayam razak ajak nak ajak sekali tak?
      Thursday at 4:28am · ·
    • Muhammad Firdaus banyak sgt la ajakan paradigma korang.......
      Thursday at 4:30am ·
    • Farid Smj jangan smpi ayam ayam razak ajak ajak kita ajak ajak ayam pulak.
      Thursday at 4:31am ·
    • Zikril Hakim kita dah terajak dengan pujukan ayam ayam razak ajak ni.
      Thursday at 4:32am · ·
    • Farid Smj jom membajak bersama ayam ayam razak ajak, jgn lupa ajak ajak ayam razak ajak pulak.
      Thursday at 4:33am ·
    • Zikril Hakim ayam ayam razak ajak pun pandai ajak ajak ayam.
      Thursday at 4:35am · ·
    • Farid Smj nk tido ajak aku supaya boleh ajak razak ajak tido bersama ayam ayam razak ajak agar kita tak tido2 ayam.
      Thursday at 4:38am ·
    • Syafiq Apik ape ke paedahnye korang membabi buta jam4pg nih..
      Thursday at 11:13am ·
    • Zikril Hakim baik membabi buta daripada bebal.
      Thursday at 1:07pm · ·
    • Syafiq Apik whos bebal?
      Thursday at 1:10pm ·
    • Zikril Hakim siapa lagi yg kuat menggelejat.
      Thursday at 1:13pm · ·
    • Syafiq Apik tak sebebal ko.
      Thursday at 1:16pm ·
    • Zikril Hakim oh lupa. aku la paling banyak kene kelemp.
      Thursday at 1:18pm · ·

5 ulasan:

Shoot Vengeance berkata...

xD

OrenLimau berkata...

hahahaa.adeh!tah pape.
lawak+pening aku bace.miahahah

she-G berkata...

err....fenin

fauzanajohari berkata...

nice one!~ :D

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

memg korg unik r z.....
zikril ajak....
hahahha~~~~