Khamis, 23 September 2010

brelkrim bounce- wax untuk lelaki.



perkara paling bodoh yg pernah aku buat setakat ni,



itu hari aku baru beli wax brelkrim bounce. agak lama juga tak letakkan sesuatu pada rambut. pergi kelas pun sikat rambut guna jari je. baru bersahaja.



ni sekarang aku kembali kepada asas. konon nak sisihkan rambut dengan rapi, tapi menggelupur jugak bila tiap kali selisih dengan pakgad.



berbalik kepada brelkrim bounce tu, bentuk dia comel. bulat je, atau lebih sfesifik, berbentuk sfera. kalau sapa yg tak tahu sfera tu bentuk dia macam mana, bukak buku geografi tingkatan 5.



perkara pertama sekali bila aku pegang bekas brelkrim bounce yg berbentuk sfera tu, aku terus hempas ke lantai. kata brelkrim bounce, mestila boleh melantun.



tap!



berterabur.



aku tak salahkan diri aku. aku tetap salahkan nama bounce tu.




4 ulasan:

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

hahaha....
memg la beterabor......
xsnonoh la z ko....
hahah~~~

mate berkata...

betul la zack...ko jer tak bace bismillah bile lempar bende tu...

~~NuR~~ berkata...

ko ingt tu bola?

nisa.zaidan berkata...

bengong..hahaha