Selasa, 21 September 2010

bedakkan daku.



setelah lama juga tidak bersua muka dengan kawan kawan sekolah rendah, akhirnya masa raya itu hari dapatlah jugak lepak bersama mereka. itu pun 2 3 orang je yang aku kenal. yg lain, pura pura kenal.



setelah berjaya menjadikan mereka rakan di fesbuk, maka terjumpalah dengan seorang budak perempuan ni. oh mungkin bukan taraf budak lagi, ok lah, mak budak.



dia ni dulu dulu masa sekolah rendah, pandai oh. kalau periksa mesti nak top je.



dulu masa sekolah rendah, dia ni selalu kejar aku. kejar pulak bersungguh sungguh, satu sekolah pusing pun tak habis. tapi silap la, orang yg dia kejar tu lincah. disebabkan kelincahan tu, maka bukan dia sorang saja yg suka kejar aku, dia terpaksa menggunakan pengejar impot yg lain. ramai jugakla, pun, masih belum boleh capai aku.



susah juga, asyik kena kejar je. sampai anjing pun sibuk nak kejar. ok anjing tu cerita lain.



sekarang ni aku terjumpa dia balik di fesbuk. sempat jugakla borak sekejap. untung dia ingat lagi aku. yelah orang nama unik ni, sapa tak ingat ye dak?



dia punya ingat tu lebih kurang macam ni lah



"zikril hakim? mana boleh tak ingat. dulu pegi sekolah muka putih penuh bedak"



setetmen tu membuatkan aku rindu nak dibedakkan oleh mak aku.



P/S: tengokla betapa putihnya aku sampai orang ingat aku pakai bedak, walaupun aku memang pakai.



P/S: mama tolong bubuh bedak lagi, rindu, sambil rambut sikat tepi.


P/S: sedang cuba menggunakan P/S.







3 ulasan:

...sarah n... berkata...

apesal tetibe nak guna p/s? perli aku ke ha.

TIKUS MANDO berkata...

ko ni makan perlian ke? haha.

mana ada perlian, kalau aku perli, aku buat depan depan dah.

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

z....
teharu ak bc...
dolu2 kecik2 memg mak yg akan bedakkan...
bestnyer....hhuhu~~~~