Khamis, 7 Oktober 2010

benda serabut masakini.



sampai hari ni aku masih tak faham konsep universiti universiti di Malaysia yg suka membebankan pelajar pelajarnya disaat akhir sem. aku faham sangat perasaan mereka mereka yg merana dikala ini. kita semua sama saja.



kalau berterusan macam ni, macam mana nak skor dalam periksa? kalau skor gol, lain cerita la.
ini yg membuatkan aku mahu beli surat khabar yg disisipkan Skor A dan Didik ni.



benda benda serabut ni, kan bagus kalau dua hari selepas bukak sem je, suruh pelajar buat, seminggu lepas bukak sem dah setel. lepas tu saki baki sem tu, biar rilek, final mesti skor punya lah!




tak percaya?




ketuk kepala tanya selera.




4 ulasan:

OrenLimau berkata...

aku pun sokong ko~
sistem sgt sengal.

lurunharima berkata...

100% sokong!!!

deqieza berkata...

ye tak ye ek.....

~~NuR~~ berkata...

ak sgt2 stuju ngan ko..sje je nyusahkn last2 minit ni