Isnin, 4 Oktober 2010

helaian esaimen.



aku ada buat satu banci, untuk melihat tahap kerajinan budak kos aku dalam menyiapkan esaimen.
kebanyakan mereka, esaimen yg paling simpel, mereka buat ada la dalam 6-7 muka surat. ini dikira tahap agak malas la. aku harap, mereka yg dalam range ni boleh tingkatkan kerajinan dan usaha lebih sikit.



ada jugak yg dalam range belas belas, mereka ni boleh dikira bagus jugakla. cuma yg mana tak berkenaan tu, jangan la nak ditokok tambah. kalau aku jadi pensyarah, aku tak tengok dah esaimen yg muka surat berpuluh puluh.



dan aku harap tak ada la orang yg buat muka surat berpuluh puluh tu. boleh jadi gila jugak gamaknya kalau aku nk buat macam tu.



lepas aku buat pemerhatian, dan aku banding bandingkan dengan diri aku. aku dapati diri aku masih yg terbaik.




dua helai termasuk muka depan.




kata simpel?



8 ulasan:

AfiQh Qa Nadhira berkata...

gud zack...kite sama2 jgn susahkn lcturer utk selak setiap helaian...

Ella27 berkata...

Boleh wat tagline: Simply siti-kus!

TIKUS MANDO berkata...

tagline yg menarik.

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

memg bes!!!!!
lecturer xkan susa bc bnyk2....

~~NuR~~ berkata...

lbey kurg je kita zack..ak cme tmbh sehelai dr ko..font besar skit..hehehe

pandangan terpuji berkata...

ckop simple..mudah..saye tertarek..ending yg ckop happening..

Tanpa Nama berkata...

menarik!

OrenLimau berkata...

aku suka!
patot di wartakan satu negara.