Jumaat, 5 November 2010

meminang.




selamba je mak aku talipon siang tadi. lepastu bagitau yg dia nak pegi masuk meminang.



mak ai. meminang ni bukan benda main main oi. kot ye pun aku belum ada awek, janganla sampai tolong carikan dan masuk meminang terus. parah juga tu.


berdebar juga aku. perempuan mana la yg kurang bertuah dapat lelaki yg bertuah macam aku. yelah, tuah ayam nampak di kaki. tuah manusia hang tuah la jawabnya.



biarlah aku berfikir sejenak.





tapi, kalau meminang Faizah Elai, aku memang tiada bantahan la.






ahhh.





tak ada tapi tapi. buat apa nak serabut serabut bila mak aku pegi meminang untuk kezen aku?






*tumpang serabut, menarik juga. persediaan awal. keh keh keh.






3 ulasan:

no_cha berkata...

mmg x blh blah...wat penat serabut tulang urat otak je..hehehehe

OrenLimau berkata...

G to the E to the D to the I to the K.

G.E.D.I.K.

okayhhhhhhhhhh???

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

ko bila lg z????
cpat cket la....
xkan kazen je kowt....
huhuhu~~~~