Isnin, 22 November 2010

tag by che enon.



terima kasih kepada che enon kerana sudi untuk mengetag. dek kerana kebosanan yg keterlaluan, maka tag ini akan diselesaikan dengan setulus hati nurani.


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
kawan kawan.

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
isi minyak motor RM5 dikira sebagai beli ke?

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
kalau boleh diatas pelamin dan bertemakan, "janganlah membuat onar di majlis perkahwinan orang lain".

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
bidadari tipu aku, kata nak turun 10nov haritu.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
hingga akhir nanti....bulan takkan terang....tanpa seri wajahmu......ceyyyyyy!

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
dalam mimpi mimpi indah.

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
buku mandarin tahap 3, masa awal sem haritu. ho liao!

8. Apakah nama penuh korang?
Zikril Hakim b Rusli.

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
emak.

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Mando Diao

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
mesin basuh yg tolong basuhkan.

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
kutub utara atau kutub selatan.

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk.

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

- selalu hadir di gig Made Faker untuk memberikan sokongan.
- kepala otak bisnes oi.
- bawak kereta macam bawak Ferrari.


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
-awek merah. nama pun awek ye dak?
-komputer riba yg jarang diriba.
-duit JPA. sayang nak guna.
-pakaian dan kelengkapan diri yg dibeli sendiri.
-rambut yg panjang.


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
- sleep time against rose by Zip Zieller.
- Eleanor by JET.
- stop crying your heart out by Oasis.
- 1,2,3,4 by Bittersweet.
- force of nature by Lenka.


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
sepuluh november dan sambut di dinding fesbuk.

18. 5 orang blogger yang korang nk tag

sapa yg dah baca tu, kalau korang tak buat. alamat pendek umur lah jawabnye.

4 ulasan:

cik enon lalalaa berkata...

yeahh zack! haha..
bulan takkan terang.. tanpa seri wajahmu..
hati tak kan tenang..tanpa kehadiranmu..

mekasihhhh!!!

OrenLimau berkata...

hahaha.

cik 18 berkata...

gaya bukan main cam rockers tapi lagu pink mak aiiiii

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

tahniah z!!!!!
weee~~~~
:'P