Jumaat, 3 Disember 2010

harga minyak naik angin lagi (siri 2)




hah tula. aku dah salurkan idea, tak nak pakai. tengok apa dah jadi. apa dah jadi? apa nak jadi? harga minyak dah naik lagi? tuihhh.



merungut. sana sini orang merungut. semua benda nak naik. rokok pun nak naik. minyak pun nak naik. kalau nak masuk tandas awam pun sampai kena bayar RM5, memang aku pergi letup letup tandas tu. baik tak payah bertandas. lagi baik pakai lampin dewasa.



ah. letih betul dengar orang merungut sana sini. baik aku pergi situ, situ takda orang merungut. sana sini je orang merungut. letih juga kalau nak merungut. orang cakap, tak nak ikut. kan senang kalau buat macam ni awal awal, (siri 1) takda la jadi macam sekarang ni.







semuanya sampah! menyampah!





apa nak jadi jadilah, aku tau lepasni aku nak sumbat Diesel pulak kat mulut awek merah.







1 ulasan:

Shoot Vengeance berkata...

jalan kaki lg bgus. xyah minyak, xyah pki seatbelt, xlanggar bumper org.