Isnin, 10 Januari 2011

10.01.69

"kepada Puan Naimah, selamat hari lahir yg ke-42. semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati Allah senantiasa. maafkan segala dosa Zikril Hakim sepanjang dia bergelar anak. kurangkan melatah, kekalkan awet muda, dan amalkan gaya hidup sihat."






ada sesiapa yg berani nak ucap selamat hari lahir kepada bonda dia macam ni? 





kalau lah aku jumpa Anuar Zain, aku tak boleh nak panggil dia abang, sebab dia sebaya dengan mak aku. begitu juga kalau aku jumpa Makcik Ella ratu rock tu. sebab dia lagi tua daripada mak aku. 




ini kalau aku ada di rumah ni, dah siap dah sebijik kek harijadi ni. buat sendiri punya. nasib baik aku tak reti buat kek.



tak dapat buat kek pun tak apalah, dapat kasik dia melatah pun bes juga ni! barulah 6 harakat!






4 ulasan:

cik 18 berkata...

cehh..lu nak perli pak cik anuar ngan mak cik ella ar nih..

baidewee, cakp kat mak lu, gua wish hepi besday...bagi makan kismis kat anak die yg true onarist sgt tu supaya dpt 4 flat sem nih...

err, bagus tak wish gua?

tikusmando berkata...

bagus la jugak. tq cik lapan belas. nanti aku cuba teguk kismis sampai mabuk.

cik 18 berkata...

aku rase aku kene buat experiment tang mane ade alkohol kt kismis tuh..

Yana Rashid berkata...

selamat hari lahir utk Puan Naimah :)