Sabtu, 15 Januari 2011

nombor tak dikenali.





hye awak.

ye awak.

awak kat mane nih? lama saya tunggu awak..

kat rumah. tunggu la sampai esok.

ala. penat la macam ni.. awak suruh saya tunggu sampai esok awak kenal ke siapa saya..

tak.

tak kenal? yelah awak kan femes, hehe, awak cari la siapa saya..

dah cari tapi tak jumpa, salah nombor kot.

awak cri kat mane? try la lagi..

kat dalam rumah. dah, salah orang ni.

takpe, awak ada 350 hari untuk cari saya..

main nyorok-nyorok ke nak kena cari?

takla, polis sentri, semoga berjaya yer..

ko jelah cari aku. aku kat rumah ni ha

haha. saba ek. awak ada 350 hari. ingat ek..

suruh orang lain jela ye.




***



kejadian macam ni jarang-jarang terjadi pada aku. dan bila sekali ia terjadi, memang konfem ada orang cuba nak kenakan aku dan nak mainkan aku. tapi, aku suka. aku suka!


sebab time macam ni lah talifon bimbit aku yg ada toshlait boleh berfungsi dan berdering. kena pulak memang tengah bosan, jadi layankan aja.


tapi, kau orang sendiri boleh menilai kan. sejauh mana kebenaran disebalik mesej-mesej tu. maksud aku, mesej-mesej seperti itu memang menunjukkan yg ada orang sengaja mengusik kau.



jadi, sempena minggu depan yg bakal menyaksikan aku bersekolah pada hari selasa dan rabu je, maka, aku ingat aku nak tinggalkan nombor talifon, alamat rumah, emel, nombor surat beranak, nombor akaun bank, dan apa-apa jua nombor yg membolehkan aku dihubungi.



barulah Thaipusam kali ini ada pengisian dan lebih bermakna!

9 ulasan:

iKhRam berkata...

suka jawapan anda.. nnt kita mesej sama k?

janji..

cik 18 berkata...

awak, kite jelesh...

kite pon nak main sorok2 ngan awak..

tehee..

TIKUS MANDO berkata...

kite takut la wak...nantikan...mak kite mara...

Tanpa Nama berkata...

heheeeheh.... tu namenye peminat misteri. think positif bro...


(p/s)-jgn lupe tnggalkn no mtrx sekali, boleh wat check result.kekekeke

MarY_z berkata...

layankan aje... LOL

DEKO AL-YAHYA berkata...

HAHAHAH lawak je.
menggeletis betul nak main cari2 -_-

kapten krunch berkata...

keji.
aku benci mesej manja sebegitu.

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

z....
itu tandanyer....
dah de org nk masok meminang!!!!
hahahha~~~~~
:'D

Tanpa Nama berkata...

'kat rumah. tunggu la sampai esok'

lu mmg true la bero.