Khamis, 4 Oktober 2012

Cubaan menulis guna mata hari. HAti. Sebenarnaya, senbenarnya,.






Pada suatu malam yg hening dan bergelora, aku uba ntuk menguko menguji diri aku dengan menaip berktemankan cahauaya yg separa gelap di dalam bilik yg separa suram. PErcarayalah bahawa pos kali ini tidak akda langsung penggunaan baten bekspes. IOleh itu segala yg tercatart patsa pada malam n ini merupakan buktu bukti bahawa aku ni sebenarnya pawer dalam menaip.




Untuk meniaaip dalam keadaan dan situasi yg begini, sebenarnya mental adnda perlulah di dalam keadaan yg bersedia dan fokes sepenuhnya walau apa jua keadaan. Dengan amata yg tertumpu hanya oaa pada skrin leptiop, aku betul0-betul memanfaatkan minda dan juga naluri sepenuhnya pada kivbod. Pada ketika ini, minda sedang sibuk menggambarkan kibod kerana setiap jari gyg laju menari di kidbod, tidaklah banuyak membantii membantu. Basyeyd basted beutul,




Sekarang ni, aku dah tak paha m apa yg aku cuba sampaiakan. Hati aku sedikit sebanyak mula sakit dengan apa gyg aku tulis. Namun, aku tetap meneruskan puasa daraipada menyentuh baten bekspes.




Pada ketika inilah baru aku mendapat gambaran sebenar bahaimana aku di waktu tadika dahulu. Biasalah, cemerlang ketiika tadika, tidak banyak membantu pun sebenarnya. Setakat beagambio pakei topi ijazah tu, lepastu buat muka comel, nampaklesum pipit segala, smmpah keanangan.




Sevbelum aku mengakhiri penulisan aluku ahhhhhh, aku. APeahal nak eja aku pun susah ni???? Nak eja apeheal pun tak betul. Taji sungguh. Tengok. TAhi pun jadi taji??????




Ok aku serender.






1 ulasan: