Selasa, 29 Disember 2009

aku seorang yg kleen.


aku ada bukak satu laman sosial yg selain daripada bukumuka.
agak lama jugak tak bukak, aku bawak berus jamban takut kalau kalau ada sawang merata rata



lepastu, ternampak ada orang tinggalkan mesej kat perofail aku. teruja nih..

cepat cepat bukak nak baca.


whoaa...


kelu.


mesej tu berbaur begini:


hye ensem

:)

kt ne nih?



(aku baca sambil pipi merah merah)



ada lagi dia tinggal beberapa potong komen kat gambar gambar aku,


dia ada cakap yg aku macam alip aziz. aku lagi rela kalau dia kata aku macam aziz satar.



ingat aku boleh cair ke benda benda macam ni?


no way!


kerek sial aku. sebab apa aku kerek ni?



sebab.... dia seorang jantan!




*aku tarik balik segala kemerahan pipi aku masa tuh. bingkai gambar punya orang. nak melempiaskan nafsu gay tu cari la orang lain. aku kleen ok.



7 ulasan:

BajuKurung berkata...

Wah.. lu leh klem muke lu muke jambu @ muke stok utk gay.. ahaks..

Sharaf berkata...

Hot Stuff Syial...Hahah

Farid Fernandez berkata...

bahahahaha..... entri nie paling best penah aku baca dalm blog kau... :))))))))))))))0

abe long berkata...

hahahahha....

geng gey gak ke nih?

menaribagaibintang berkata...

hoi kau jangan terjebak dengan dunia mereka, kekalkan imej kleen @ klear ko

TIKUSMANDO berkata...

aku kleen ok!

Saphuan Awang berkata...

pergh... ko memiliki tarikan songsang!!