Rabu, 10 November 2010

sepuluh sebelas sepuluh.




sepuluh haribulan sebelas.



tak ada apa apa pun yg menarik berlaku. bidadari yg turun atau bakal turun dari langit pun belum kelihatan, haha.



lubang hidung pulak dua dua belah tersumbat. terpaksa bernafas guna ingsang sekarang ni.



agak sibuk sedikit di fesbuk, sebab ramai orang buat lintasan langsung ke dinding aku. notifikesyen mencatat rekod terbanyak jugak setakat ni. terima kasih kepada yg sudi singgah jenguk tanya kabar buat smiley beserta ayat kretif.




duduk di bilik melayan karenah talifon. jari petik gitar pun nak taknak je.




hari macam hari hari biasa.




cuma terima kasih kepada mereka berdua kerana membiayai aku dan mengajar aku erti sarapan pagi di mekdonal. sangat terharu.







sambung miskol 911 balik la. sementara stok masih ada.




3 ulasan:

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

sape blanje z?????
jelesnyer~~~~
weeeee~~~~~

AMIR ABDULLAH berkata...

Mekd tu, nanti aku blnja air free kt kdai western

Tanpa Nama berkata...

Happy Birthday !!!!