Selasa, 26 April 2011

Digi WWWOW Awards, versi Farid SMJ.

Silent Cannon.




Denavigated.





Aku bukan saja-saja letak dua link kat atas ni untuk saja-saja suka tulisan tu bewarna biru. Aku letak dua link kat atas tu sebenarnya untuk engkau orang saja-saja klik dan saja-saja undi.



Kalau ada sesiapa yg baca entri ni, aku harap dapatlah tolong menyumbangkan undian kalian kepada dua gambar di atas. Sedekahkanlah undi anda itu dengan ikhlas dan yakin. Itu pun, kalau ada orang la yg baca entri ni. Kalau tak ada orang baca pun, harap-haraplah ada yg mengeja.



Senang, mudah, pantas dan tuntas. Klik link tersebut, di bawah gambar ada tulisan "please login/register with facebook to vote".



Kepada yg sudi mengevote, pengevotan anda itu aku dahulukan dengan ucapan terima kasih. Sudilah apa kiranya untuk mengevote.



Satu lagi, tolong jangan tanya, "kalau vote, dapat apa?"



Gambar ini semuanya hak milik Farid SMJ. Sebagai AJK keceriaan kelas, aku ditugaskan menyebarkan risalah mengenai kontes Digi ini.





Senang cerita, sapa vote, dia hensem. Tapi kalau perempuan, sapa vote, dia memang kena tinggal nombor talifon.

2 ulasan:

Nadhira berkata...

pencinta alamkah (merujuk pd gmbr2 berikut...cntik.

tikusmando berkata...

itu soalan kah?