Sabtu, 2 Julai 2011

Rilek.

Tipikal betul. Aku hanya mampu sengih-sengih manja. Itu adalah opsyen terbaik untuk malas membuka mulut. Sama saja, orang semenanjung, dengan orang yg disini (bukan semenanjung). Memang tipikal.




Cuba tanya,




"Sihat ke?"




"Dah makan ke belum?"




"Apa khabar orang kampung?"





"Hujung minggu buat apa?"





"Kenapa jamban kat luar?"





"Apasal pukul 10 pagi dah lesap?"






Ini tak habis-habis,







"Awek Sarawak dah dapat ke belum?"






Cuba bawak berileks. Kalau nak sapu 10 orang sekaligus memang ambik masa, kan?

4 ulasan:

Nadhira berkata...

awek sarawak coming soon.........

a.r.e.p a.h.m.a.d berkata...

dalam sungguh maksud ko tu zaeck...
hahaha~~~
:'D

Pyka Rahmat berkata...

kenapa jamban kat luar?

TIKUS MANDO berkata...

fiq, misi aku gagal.

arep, macam mana tau dalam?