Khamis, 20 September 2012

Jatuh Cinta.




Hari ini aku nak bongkarkan suatu perkara. Aku harap semua pihak boleh menerima dengan hati tenang tanpa ada rasa seperti rasa tercekik bijik durian. Aku juga mohon agar tidak ada yg muntah hijau mahupun muntah pelangi.



Lumrah setiap insan, perasaan cinta itu wujud di dalam kalbu. Sedangkan Najwa Latip pun tertambat hati pada Sleeq yg tak pakai mersedis, ini kan pula insan biasa seperti aku.





Seperti yg kita tahu, hal cinta, perasaan, hati, kasih sayang, emosi dan lain-lain bukanlah hal ringan yg boleh dibuat main seperti lego. Hal-hal seperti ini memerlukan ketelitian yg kadang-kadang tu harus terperinci, kadang-kadang tak payah nak terperinci sangat pun tak apa, bergantung pada situasi.




Tapi aku dah jatuh cinta sekarang ni. Susah pulak nak bangun balik, bila dah terjatuh ni.











Ahh biarlah gambar ini menceritakan segala-galanya.





Tiada ulasan: