Jumaat, 3 Januari 2014

Wishlist 2014.

Benda pertama aku nak capai pada tahun baru ni adalah keupayaan travel. Misi aku adalah untuk jadikan tahun ni sebagai tahun travel. Visi aku pulak adalah untuk memperbanyakkan menziarah alam sekitar dan tempat orang. Oleh yg demikian aku sekarang tengah bizi merencana aktiviti tahunan. Travel ni skop dia luas. Samada betul-betul punya travel, tak pun setakat pergi satu tempat dan buat aktiviti untuk puaskan diri sendiri, walau balik hari sekalipun, dah memadai.

Benda kedua, aku nak jam tangan. Salah satu daripada gambar terbabit. Tapi kalau tak mampu jugak, yg mirip-mirip pun jadi dah. Yg sipi-sipi nak mirip pun aku terima nikahnya jugak. Dah lama aku berkenan tapi haram takde sape pun nak bungkuskan letak dalam kotak hadiah lepastu pas ke aku. Harap-harap benda ni dah jadi halal dah untuk tahun ni.

Benda seterusnya, paling berat. Z250 ni nampak macam super mustahil untuk turut serta dalam wishlist tahun ni. Tapi aku sertakan jugak penyertaannya bila aku ambil kira beberapa faktor. Tapi bila aku fikir beberapa faktor yg lain pulak, kadang tu aku rasa macam nak lupakan pun ada. Tapi kalau dapat pun, aku ingat nak tambah raga motor. Nanti kawin senang sikit nak bawak anak jalan-jalan round taman petang-petang.

Ok. Tiga benda ni je untuk aku fokes pada tahun ni. Tak banyak pun.

Setakat hari ketiga daripada tiga ratus enam puluh lima hari ni, satu pun tak jadi mende lagi ni.


Tapi, ada satu yg bakal jadi hujung bulan ni.











1 ulasan:

Juno Rocket berkata...

Kau dah capai belum impian kau?

Aku nak penuhkan cop dalam passport tapi aku hampa bila pergi KK tak cop pun passport aku.